Onze vrijwilligers

Iedere keer komen er weer grote aantallen vrijwilligers om de Blinkdag te ondersteunen. Het is erg belangrijk dat er steeds vrijwilligers bij zijn! Zonder hen, zullen er geen Blinkdagen kunnen plaatsvinden. Veel vrijwilligers komen meerdere Blinkdagen helpen, omdat het ook erg leuk is om te doen! Hieronder kan je ervaringen van vrijwilligers lezen.

Ervaringen vrijwilligers

Kike: "Ik vind het altijd leuk om op de Blinkdagen te komen helpen! Het geeft veel energie om elke keer weer bij te dragen als ik zie hoe enthousiast de kinderen worden bij een nieuwe Blinkdag. Mijn favoriete onderdeel blijft het rad van fortuin. Het is leuk om te zien hoe blij de kinderen zijn als ze hun gewonnen knuffels overal mee naartoe nemen. Naast de Blinkdagen biedt Blink ook geweldige activiteiten en andere vormen van ondersteuning."

Elly: “Ik help al een paar jaar mee in de voorbereiding van de Blinkdagen en op de dagen zelf. Zo leuk om te zien hoe blij de kinderen zijn met de kleding, schoenen, sportkleding, knuffels en natuurlijk met de gezellige activiteiten. Het zijn echt feestdagen voor de kinderen, maar ook voor de vrijwilligers. Ook help ik af en toe met de inkoop van bijvoorbeeld schoenen, sportkleding of knuffels. Vooral het lopen met een paar bomvolle winkelwagens met knuffels door Ikea is een belevenis door de verbaasde blikken, opmerkingen etc. Zelf ben ik niet meer de jongste en ik vind het ook geweldig om te zien hoeveel jonge vrijwilligers meehelpen tijdens de diverse activiteiten.”