Anne Mieke Verhoeven

Voorzitter

Ik ben getrouwd en moeder van twee kinderen. Na het voltooien van mijn rechtenstudie, ben ik al vrij snel mijn man gaan ondersteunen bij zijn verschillende ondernemingen. Maar helaas zijn er veel kinderen in Nederland die niet opgroeien bij hun familie en voor wie een paar goede schoenen of een warme jas absoluut geen vanzelfsprekendheid is. Met stichting Blink hoop ik deze kinderen een beetje te kunnen ondersteunen en daarmee ontzorgen.

Riemke Schut

Samen met mijn drie kinderen en vriend woon ik in Arnhem
Na een jaar of 15 als kandidaat notaris, werk ik nu al weer vele jaren voor ING. Voor mij is het belangrijk om netwerken met elkaar te verbinden om zo zoveel mogelijk kinderen die beperkte kansen hebben en buiten hun gezinssituatie moeten opgroeien in Arnhem en de directe omgeving te ondersteunen en een mede daardoor hun kansen in hun verdere leven te verbeteren.

Riki Lamers

Penningmeester

Met ons gezin wonen we sinds 2008 in Velp. Ik werk als vrijwilliger in het team Fondsenwerving van Voedselbanken Nederland. Hiervoor heb ik in binnen – en buitenland gewerkt in de agrotechnologie. In mijn werk vind ik het belangrijk bezig te zijn met vraagstukken rond milieu, voedsel of armoede. Stichting Blink is een prachtig goed doel, waar we heel dicht bij huis kinderen helpen.
Ik zet mij daar graag voor in.